Nové bundy BLAUER. Mrkněte na ně zde.

Otázky a odpovědi

Sepsali jsme pro vás pár nejčastějších otázek a odpovědí, protože chceme, ať máte vždy co nejvíce informací a přehled. Pokud máte nějakou další otázku, klidně nás kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685.

 


 

Kdy mi dorazí objednaný balíček?

Pokud si objednáte zboží do 13:00 a zaplatíte ho předem nebo bude placeno dobírkou, zboží vám doručíme do 48 hodin. Na Slovensko je to o 1 den déle. V období svátků je třeba počítat se zpožděním 1 den, ale většinou to naši kurýři zvládnou včas. 

 


 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné po České republice je u objednávek nad 1 500 Kč ZDARMA. Pokud je objednávka nižší, stojí poštovné od 59 Kč. Na Slovensko je to pak 5 EURO. Platba na dobírku je u nás ZDARMA. Pokud chcete pár korun ušetřit, tak určitě doporučujeme zaplatit zboží kartou nebo převodem.

 


 

Můžu balíček někomu poslat jako dárek?

Samozřejmě. Rádi za vás balíček připravíme. Stačí nám do poznámky v objednávce napsat, že se jedná o dárek. Doklad vám pošleme na e-mail a do balíčku ho nepřidáme.

 


 

Co když mi nebude sedět velikost?

Děláme vše proto, aby se to nestalo. U produktů píšeme jejich rozměry nebo se můžete podívat na orientační tabulku velikostí. Případně nás klidně kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685. 

A kdyby i tak velikost nesedla, tak se nic neděje. To se stává a my to chápeme. Můžete si stáhnout jednoduchý formulář na výměnu či vrácení zboží. S vyplněným formulářem pošlete nenošené zboží s visačkou zpátky a uděláte si novou objednávku správné velikosti s poznámkou "VÝMĚNA". Novou objednávku nemusíte platit. Poštovné k nám hradíte vy a my platíme to k vám. Jakmile nám zboží přijde, obratem vám nový kousek pošleme a druhý pracovní den ho máte na sobě.

Nic složitého. Se vším vám rádi pomůžeme po telefonu nebo emailu.

 


 

Nevím kde budu v době doručení

Balíček si můžete nechat doručit domů, ale klidně třeba i do práce. Ráno vám přijde zpráva od kurýrní společnosti s číslem na vašeho kurýra. Klidně mu zavolejte a upřesněte si s ním místo a čas doručení. Někdy toho mají kurýři hodně, ale určitě vám vyjdou vstříc. Pokud opravdu nevíte, kde v době doručení budete, můžete si vybrat doručení Českou poštou - balík na poštu nebo Zásilkovnu. Tyto možnosti lze zvolit pouze při platbě předem.

 


 

Co když chci zboží doručit až později, ale nechci aby se vyprodalo? 

To je jednoduché. Udělejte si objednávku a úplně na konci nám do poznámky napište datum, kdy chcete balíček doručit. Pak už jen stačí objednávku předem zaplatit a my vám balíček doručíme v požadovaný den.

  


 

Je zboží které prodáváte originál?

Samozřejmě. Zakládáme si na kvalitním zboží a kvalitních službách. Zboží máme vždy od oficiálního dodavatele a osobně ho vybíráme. Každý kousek má svůj originální štítek, který to dokazuje.

 

 

 

Mrkněte na novinky