Otázky a odpovědi

Sepsali jsme pro vás pár nejčastějších otázek a odpovědí, protože chceme, ať máte vždy co nejvíce informací a přehled. Pokud máte nějakou další otázku, klidně nás kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685. Rádi vám s čímkoliv pomůžeme.

 

Kdy mi dorazí objednaný balíček?

Pokud si objednáte zboží do 14:00 a zaplatíte ho předem nebo bude placeno dobírkou, zboží vám doručíme následující pracovní den. Jsme opravdu rychlí. Na Slovensko je to o 1 den déle. V období svátků je třeba počítat se zpožděním 1 den, ale většinou to naši kurýři zvládnou včas. 

 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné po České republice je u objednávek nad 2 000 Kč ZDARMA. Pokud je objednávka nižší, stojí poštovné 99 Kč. Na Slovensko je to pak 5 EURO. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 29 Kč. Pokud chcete pár korun ušetřit, tak určitě doporučujeme zaplatit zboží kartou nebo převodem.

 

Můžu balíček někomu poslat jako dárek?

Samozřejmě. Rádi za vás balíček připravíme. Stačí nám do poznámky v objednávce napsat, že se jedná o dárek. Fakturu vám pošleme na e-mail a do balíčku ho nepřidáme. Zároveň můžeme připsat originální vzkaz, který určitě udělá radost. V každém balíčku navíc posíláme sladké překvapení.

 

Co když mi nebude sedět velikost?

Děláme vše proto, aby se to nestalo. U produktů se snažíme psát jejich rozměry a navíc používáme jednoduchého pomocníka Size ID, který vám na základě vašich mír poradí velikost. Můžete se taky podívat na orientační tabulku velikostí. Případně nás klidně kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685. 

A kdyby i tak velikost nesedla, tak se nic neděje. To se stává a my to chápeme. Proto je v každém balíčku přiložený jednoduchý formulář pro výměnu zboží. S vyplněným formulářem pošlete zboží zpátky a uděláte si objednávku správné velikosti. Jakmile nám zboží přijde, obratem vám nový kousek pošleme a druhý pracovní den ho máte na sobě. Máte na to u nás dokonce 100 dnů

Nic složitého. Se vším vám rádi pomůžeme po telefonu.

 

Nevím kde budu v době doručení

Balíček si můžete nechat doručit domů, ale klidně třeba i do práce. Ráno vám přijde zpráva od kurýrní společnosti s číslem na vašeho kurýra. Klidně mu zavolejte a upřesněte si s ním místo a čas doručení. Někdy toho mají kurýři hodně, ale určitě vám vyjdou vstříc. Pokud opravdu nevíte, kde v době doručení budete, můžete si vybrat doručení Českou poštou - balík na poštu. Tato možnost lze zvolit pouze při platbě předem.

 

Co když chci zboží doručit až později, ale nechci aby se vyprodalo? 

To je jednoduché. Udělejte si objednávku a úplně na konci nám do poznámky napište datum, kdy chcete balíček doručit. Pak už jen stačí objednávku předem zaplatit a my vám balíček doručíme v požadovaný den.

 

Zboží které chci není dostupné nebo není v mé velikosti

To se občas bohužel stává. Zboží pravidelně doobjednáváme, ale někdy nepřijde tak, jak bychom si přáli. Klidně nám jen napište na help@andyou.cz, o které zboží a velikost máte zájem a my vás kontaktujeme hned, jakmile nám přijde. 

 

Je zboží které prodáváte originál?

Samozřejmě. Zakládáme si na kvalitním zboží a kvalitních službách. Zboží máme vždy od oficiálního dodavatele a osobně ho vybíráme. Každý kousek má svůj originální štítek, který to dokazuje.

 

Jsem blogerka. Mohla bych s vámi spolupracovat?

Určitě se o tom můžeme pobavit. Pokud máte na svých sociálních sítích dosah 30K a více, tak se nám klidně ozvěte na marketing@andyou.cz a zkusíme něco vymyslet.

Rádi spolupracujeme s šikovnými fotografy, umělci a blogery. Dáváme příležitost talentovaným lidem.

 

 

Doufáme, že jsme vám pomohli. Co takhle si udělat radost?