Otázky a odpovědi

Sepsali jsme pro vás pár nejčastějších otázek a odpovědí, protože chceme, ať máte vždy co nejvíce informací a přehled. Pokud máte nějakou další otázku, klidně nás kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685. Rádi vám s čímkoliv pomůžeme.

 


 

Kdy mi dorazí objednaný balíček?

Pokud si objednáte zboží do 14:00 a zaplatíte ho předem nebo bude placeno dobírkou, zboží vám doručíme následující pracovní den. Jsme opravdu rychlí. Na Slovensko je to o 1 den déle. V období svátků je třeba počítat se zpožděním 1 den, ale většinou to naši kurýři zvládnou včas. 

 


 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné po České republice je u objednávek nad 2 000 Kč ZDARMA. Pokud je objednávka nižší, stojí poštovné od 99 Kč. Na Slovensko je to pak 5 EURO. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 29 Kč. Pokud chcete pár korun ušetřit, tak určitě doporučujeme zaplatit zboží kartou nebo převodem. ZDARMA si také můžete zboží převzít u nás v Ostravě.

 


 

Můžu balíček někomu poslat jako dárek?

Samozřejmě. Rádi za vás balíček připravíme. Stačí nám do poznámky v objednávce napsat, že se jedná o dárek. Doklad vám pošleme na e-mail a do balíčku ho nepřidáme. Zároveň můžeme připsat originální vzkaz, který určitě udělá radost. V každém balíčku navíc posíláme sladké překvapení.

 


 

Co když mi nebude sedět velikost?

Děláme vše proto, aby se to nestalo. U produktů se snažíme psát jejich rozměry a navíc používáme jednoduchého pomocníka Size ID, který vám na základě vašich mír poradí velikost. Můžete se taky podívat na orientační tabulku velikostí. Případně nás klidně kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte na +420 736 223 685. 

A kdyby i tak velikost nesedla, tak se nic neděje. To se stává a my to chápeme. Proto je v každém balíčku přiložený jednoduchý formulář pro výměnu zboží. S vyplněným formulářem pošlete zboží zpátky a uděláte si objednávku správné velikosti. Jakmile nám zboží přijde, obratem vám nový kousek pošleme a druhý pracovní den ho máte na sobě. Máte na to u nás dokonce 100 dnů

Nic složitého. Se vším vám rádi pomůžeme po telefonu nebo emailu.

 


 

Nevím kde budu v době doručení

Balíček si můžete nechat doručit domů, ale klidně třeba i do práce. Ráno vám přijde zpráva od kurýrní společnosti s číslem na vašeho kurýra. Klidně mu zavolejte a upřesněte si s ním místo a čas doručení. Někdy toho mají kurýři hodně, ale určitě vám vyjdou vstříc. Pokud opravdu nevíte, kde v době doručení budete, můžete si vybrat doručení Českou poštou - balík na poštu. Tato možnost lze zvolit pouze při platbě předem.

 


 

Co když chci zboží doručit až později, ale nechci aby se vyprodalo? 

To je jednoduché. Udělejte si objednávku a úplně na konci nám do poznámky napište datum, kdy chcete balíček doručit. Pak už jen stačí objednávku předem zaplatit a my vám balíček doručíme v požadovaný den.

 


 

Zboží které chci není dostupné nebo není v mé velikosti

To se občas bohužel stává. Zboží pravidelně doobjednáváme, ale někdy nepřijde tak, jak bychom si přáli. Klidně nám jen napište na help@andyou.cz, o které zboží a velikost máte zájem a my vás kontaktujeme hned, jakmile nám přijde. 

 


 

Je zboží které prodáváte originál?

Samozřejmě. Zakládáme si na kvalitním zboží a kvalitních službách. Zboží máme vždy od oficiálního dodavatele a osobně ho vybíráme. Každý kousek má svůj originální štítek, který to dokazuje.

 


 

Jsem bloger/ka. Mohl/a bych s vámi spolupracovat?

Určitě se o tom můžeme pobavit. Pokud máte na svých sociálních sítích dosah 30K a více, tak se nám klidně ozvěte na marketing@andyou.cz a zkusíme něco vymyslet.

Rádi spolupracujeme s šikovnými fotografy, umělci a blogery. Dáváme příležitost talentovaným lidem.

 

 

Doufáme, že jsme vám pomohli. Co takhle si udělat radost?