Totální VÝPRODEJ plavek, prádla a oblečení zde! Slevy až 61%!

Otázky a odpovědi

Sepsali jsme pro vás pár nejčastějších otázek a odpovědí, protože chceme, ať máte vždy co nejvíce informací a přehled. Pokud máte nějakou další otázku, klidně kontaktujte Janku na help@andyou.cz nebo jí zavolejte na +420 736 223 685. Ráda vám s čímkoliv pomůžeme.

janka-150

 


 

Kdy mi dorazí objednaný balíček?

Pokud si objednáte zboží do 13:00 a zaplatíte ho předem nebo bude placeno dobírkou, zboží vám doručíme následující pracovní den. Jsme opravdu rychlí. Na Slovensko je to o 1 den déle. V období svátků je třeba počítat se zpožděním 1 den, ale většinou to naši kurýři zvládnou včas. 

 


 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné po České republice je u objednávek nad 1 500 Kč ZDARMA. Pokud je objednávka nižší, stojí poštovné od 59 Kč. Na Slovensko je to pak 5 EURO. Platba na dobírku je u nás ZDARMA. Pokud chcete pár korun ušetřit, tak určitě doporučujeme zaplatit zboží kartou nebo převodem. ZDARMA si také můžete zboží převzít u nás v Ostravě.

 


 

Můžu balíček někomu poslat jako dárek?

Samozřejmě. Rádi za vás balíček připravíme. Stačí nám do poznámky v objednávce napsat, že se jedná o dárek. Doklad vám pošleme na e-mail a do balíčku ho nepřidáme. Zároveň můžeme připsat originální vzkaz, který určitě udělá radost. V každém balíčku navíc posíláme sladké překvapení.

 


 

Co když mi nebude sedět velikost?

Děláme vše proto, aby se to nestalo. U produktů píšeme jejich rozměry a navíc používáme jednoduchého pomocníka Size ID, který vám na základě vašich mír poradí velikost. Můžete se taky podívat na orientační tabulku velikostí. Případně nás klidně kontaktujte na help@andyou.cz nebo zavolejte Jance na +420 736 223 685. 

A kdyby i tak velikost nesedla, tak se nic neděje. To se stává a my to chápeme. Můžete si stáhnout jednoduchý formulář pro výměnu zboží. S vyplněným formulářem pošlete nenošené zboží s visačkou zpátky a uděláte si novou objednávku správné velikosti s poznámkou "VÝMĚNA". Novou objednávku nemusíte platit. Poštovné k nám hradíte vy a my platíme to k vám. Jakmile nám zboží přijde, obratem vám nový kousek pošleme a druhý pracovní den ho máte na sobě. Máte na to u nás dokonce 100 dnů

Nic složitého. Se vším vám rádi pomůžeme po telefonu nebo emailu.

 


 

Nevím kde budu v době doručení

Balíček si můžete nechat doručit domů, ale klidně třeba i do práce. Ráno vám přijde zpráva od kurýrní společnosti s číslem na vašeho kurýra. Klidně mu zavolejte a upřesněte si s ním místo a čas doručení. Někdy toho mají kurýři hodně, ale určitě vám vyjdou vstříc. Pokud opravdu nevíte, kde v době doručení budete, můžete si vybrat doručení Českou poštou - balík na poštu nebo Zásilkovnu. Tyto možnosti lze zvolit pouze při platbě předem.

 


 

Co když chci zboží doručit až později, ale nechci aby se vyprodalo? 

To je jednoduché. Udělejte si objednávku a úplně na konci nám do poznámky napište datum, kdy chcete balíček doručit. Pak už jen stačí objednávku předem zaplatit a my vám balíček doručíme v požadovaný den.

 


 

Zboží které chci není dostupné nebo není v mé velikosti

To se občas bohužel stává. Zboží pravidelně doobjednáváme, ale někdy nepřijde tak, jak bychom si přáli. Klidně nám jen napište na help@andyou.cz, o které zboží a velikost máte zájem a my vás kontaktujeme hned, jakmile nám přijde. 

 


 

Je zboží které prodáváte originál?

Samozřejmě. Zakládáme si na kvalitním zboží a kvalitních službách. Zboží máme vždy od oficiálního dodavatele a osobně ho vybíráme. Každý kousek má svůj originální štítek, který to dokazuje.

 


 

Jsem bloger/ka. Mohl/a bych s vámi spolupracovat?

Určitě se o tom můžeme pobavit. Klidně se ozvěte Cyrilovi na marketing@andyou.cz a zkusíme něco vymyslet.

Rádi spolupracujeme s šikovnými fotografy, umělci a blogery. Rádi dáváme příležitost talentovaným lidem.

 

 

Mrkněte na novinky